Mordechai Braunstein

שיווק דיגיטל עם נסיון של 11 שנים.
בעל משרד עצמאי לשיווק פייסבוק ואינסטגרם. המשרד שבבעלותי פעיל 5 שנים, וניהל תיקי לקוחות בכל העולם.
בחסות הקורונה ניהל המשרד שלי עשרות שיחות ייעוץ בהתנדבות, ותמך בעסקים ביציאה מהמשבר.

התמחות בפייסבוק ואינסטגרם, ספציפית בתחום התרבות ותרבות הפנאי.
ניהול קמפיינים, בניית אסטרטגיה שיווקית, יצירת מדיה והפצה, קשרים עם ספקים בתחום יח''צ.

 

Digital marketer with more than 11 years of experience. Owns a small Facebook and Instagram marketing office. My business has been active for more than 5 years, managing client portfolios all over the world.

Recently, due to the coronavirus outbreak, our office had given dozens of pro bono consultation sessions and helped many businesses survive the pandemic.

Specialization on Facebook and Instagram, specifically in the field of leisure and culture. Campaign management, building a marketing strategy, creating media and distribution, contact with colleagues in PR. Customer relations, bidding and negotiation.

Notable Project

#Its_my_problem - pro bono project.

Video campaign, men speaking out against sexual violence. 
Co creator and producer, in charge of distribution as well as micro-copy and branding. The campaign used a unique method; de-centralized distribution. We sent out download links and requested people re-upload. 
The video was uploaded over 3000 times and had collectively reached an estimated 2,000,000 views.

It was also translated into three languages and received extensive media coverage including articles in 6 languages, radio and tv interviews as well as influencer mentions.

A shorter version of the clip was aired on 23 jumbo screens throughout Israel.

#זו_בעיה_שלי - פרוייקט פרו בונו.

קמפיין וידאו, גברים מדברים נגד אלימות מינית.
יוצר ומפיק משותף, האחראי על ההפצה וכן על מיקרו-קופי ומיתוג. הקמפיין השתמש בשיטה ייחודית; הפצה מבוזרת. שלחנו קישורי הורדה וביקשנו שאנשים יעלו מחדש.
הסרטון הועלה למעלה מ -3000 פעמים והגיע ביחד לכ -2,000,000 צפיות משוערכות.

הוא תורגם לשלוש שפות וזכה לסיקור תקשורתי נרחב כולל מאמרים בשש שפות, ראיונות רדיו וטלוויזיה וכן אזכורי משפיענים.

גרסה קצרה יותר של הקליפ שודרה ב -23 מסכי ענק ברחבי ישראל.

Notable Clients

Prague Publishing

Book publisher in Israel.
Marketing manager in charge of all campaigns, creative and ads.
2015-2018

The Journey

International self-help organization.

Marketing manager for London and Amsterdam 2017
Marketing manager for Israel location 2016-2020

New Eden workshop center in the Netherlands.
Marketing leader for several programs in 2017-2019

Heymann Brothers Films
Documentary film studio based in Tel Aviv.

Marketing manager for online screenings 2020-

Bidyuk Boutique publisher and content provider.

Social marketing and content consulting. 2017-2020

Greedy for Best Music Berlin based record label. Maerketing manager. Ad campaign for artists, video release and for show tour. 2016-2018

Beetzem 
crowdfunding campaign for woodwork clasess for at risk teens. 
114% Raised from 192 Backers. Approx 20K$

Additional Work

Branding and design

2020header.png
Optimized-banner.png
sea-2562563.png
21557642_876708462481242_268512561811378
29468543_971452513006836_213481799130755

Website 

cover3.png
Face Profile.png
70837021_2645620248818118_62148063858429
64934135_2333644843516987_30260911276241
11889598_701525269948917_745251368633325

Video ad creation

Annotation 2020-05-14 184507.jpg
Annotation 2020-05-14 185141.jpg
19665539_1120651291369644_72310732334135