Digital marketer with more than 11 years of experience. Owns a small Facebook and Instagram marketing office. My business has been active for more than 5 years, managing client portfolios all over the world.
Recently, due to the coronavirus outbreak, our office had given dozens of pro bono consultation sessions and helped many businesses survive the pandemic.
שיווק דיגיטל עם נסיון של 11 שנים.
בעל משרד עצמאי לשיווק פייסבוק ואינסטגרם. המשרד שבבעלותי פעיל 5 שנים, וניהל תיקי לקוחות בכל העולם.
בחסות הקורונה ניהל המשרד שלי עשרות שיחות ייעוץ בהתנדבות, ותמך בעסקים ביציאה מהמשבר.
התמחות בפייסבוק ואינסטגרם, ספציפית בתחום התרבות ותרבות הפנאי.
ניהול קמפיינים, בניית אסטרטגיה שיווקית, יצירת מדיה והפצה, קשרים עם ספקים בתחום היח''צ ויצירת תוכן.
Media
Notable Project
#Its_my_problem - pro bono project.
Video campaign, men speaking out against sexual violence.
Co creator and producer, in charge of distribution as well as micro-copy and branding. The campaign used a unique method; de-centralized distribution. We sent out download links and requested people re-upload.
The video was uploaded over 3000 times and had collectively reached an estimated 2,000,000 views.
It was also translated into three languages and received extensive media coverage including articles in 6 languages, radio and tv interviews as well as influencer mentions.
A shorter version of the clip was aired on 23 jumbo screens throughout Israel.
In November of 2020 the Israeli Embassy in Romania has created it's own version while citing this video as inspiration. The Romanian campaign ran daily on every major Romanian TV network for 30 days.
#זו_בעיה_שלי - פרוייקט פרו בונו.
קמפיין וידאו, גברים מדברים נגד אלימות מינית.
יוצר ומפיק משותף, האחראי על ההפצה וכן על מיקרו-קופי ומיתוג. הקמפיין השתמש בשיטה ייחודית; הפצה מבוזרת. שלחנו קישורי הורדה וביקשנו שאנשים יעלו מחדש.
הסרטון הועלה למעלה מ -3000 פעמים והגיע ביחד לכ -2,000,000 צפיות משוערכות.
הוא תורגם לשלוש שפות וזכה לסיקור תקשורתי נרחב כולל מאמרים בשש שפות, ראיונות רדיו וטלוויזיה וכן אזכורי משפיענים.
גרסה קצרה יותר של הקליפ שודרה ב -23 מסכי ענק ברחבי ישראל.
בנובמבר 2020 יצרה שגרירות ישראל ברומניה גרסא משלה לסרטון, והזכירה את הסרטון כהשראה.
הקמפיין הרומני הופיע בכל רשתות הטלויזיה הרומנית בכל יום למשך חודש ימים.
Notable Clients
Prague Publishing
Book publisher in Israel.
Marketing manager in charge of all campaigns, creative and ads.
2015-2018
The Journey
International self-help organization.
Marketing manager for London and Amsterdam 2017
Marketing manager for Israel location 2016-2020
Heymann Brothers Films
Documentary film studio based in Tel Aviv.
Marketing manager for online screenings 2020-
New Eden workshop center in the Netherlands.
Marketing leader for several programs in 2017-2019
What If; Ehud Barak on War and Peace
Documentary film about Israel's former Prime Minister.
Online debut and public premier, 2021
Bidyuk Boutique publisher and content provider.
Social marketing and content consulting. 2017-2020
Greedy for Best Music Berlin based record label. Maerketing manager. Ad campaign for artists, video release and for show tour. 2016-2018
Beetzem
crowdfunding campaign for woodwork clasess for at risk teens.
114% Raised from 192 Backers. Approx 20K$
Social Presence
Victoria Hanna
- artist.
One Man Tribe - Artist
Kundalini Pilgrim
- Yoga School
La Indiga
- event
La Baignoire - Language School
Liron Meyuhas - Artist
Jewish Monkey
- Artist
Healing Music Israel - event company
Maqamat Music Academy
Noa Bentor - Artist
Raga Mela
- event
Acre Theater
Osho TLV
- workshop center
Solar Wind - Artist
CyMagic
- artist
Mrs. Rabia
- comedian
Be'osher Va'osher
- comedy show
Nathan Rodd - Artist
Earthdance Zion
- event
Makatu
- event company